Hon är en sådan fantastisk människa. Delar med sig av sin fantastiska musik. Sitt fantastiska scenspråk. Kan det bli mera fantastiskt?


I går satt jag framför TV:n och käkade glass, direkt från byttan (är så himla fräsch av mig). Det är någonting jag tycker är riktigt soft när man ändå bor själv.
Så vänner, om ni kommer över räkna med att ingen glass erbjuds. Om ni inte vill ha glass som jag förmodligen har smittat med mina baciller. Haha, nä då. SKÄMT ÅSIDO. I vilket fall. Samtidigt som jag hade gott tilltugg, njöt jag VERKLIGEN av Allsångsscenen är din: Laleh. Hon är en sådan fantastisk människa. Delar med sig av sin fantastiska musik. Sitt fantastiska scenspråk. Kan det bli mera fantastiskt? Svar: tror knappast det. Det var helt magiskt att få höra och se på henne. WOW WOW.

Såg ni också på detta efter Allsång på Skansen? Om inte.

HÄR kan ni se hela showen. Ifall ni lyckades missa den!
 
 En av mina favoritlåtar är "Some Die Young".

Kommentarer
Dennis Widmark säger:

Svar: Ja, jag har märkt att du har börjat följa. Hur roligt som helst. Tack ^^

2014-07-16 | 09:24:42
Bloggadress: http://denniswidmark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note