FLOWER POWER och SWAG






Magtröja och halsband - H&M / Snapback - Borås marknad / Kjol - Beyond Retro / Örhängen - Ur&Pen / Skor - Fått av mamma

God kväll på er allesammans! Hur är läget med er? Hope good! Med mig är det bara finfint. Lite trött bara. Annars är det synd att klaga.

Den här tisdag har jag på mig en enkel men snygg klädsel (tycker i alla fall jag). En magtröja i samband med en helt underbart hääärlig blommig kjol och min swaggiga snapback! FLOWER POWER och SWAG. :D Yeeeah!!

Har spenderat ett par dagar åt att passa min familjs får och lamm ute på landet från i fredags till i dag. Det har varit mysigt och har haft hela huset för mig själv, dessutom. Mamma och mats kom hem tidigare än väntat och har roliga planer denna veckan, så nu sitter jag på tåget på väg hem till Borås. Det ska faktiskt bli skönt att komma hem! Borta bra, men hemma bäst eller hur brukar det låta? :) Hihi

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

Vad fin du är! :)

2014-07-22 | 20:32:11
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note