En droppe svett passerade nerför pannan. Då blev jag riktigt glad, eftersom det var mitt mål. Att bli svettig innan jag landade på hemmaplan.



Hur vackert? I kväll under min grymma powerwalk fick jag se dessa makalöst vackra solnedgångar. Särskilt den sista bilden är en favorit. Ni kanske känner igen miljön? Har nämligen fotat där förut. Nåväl, nu kanske ni är nyfikna på hur lång min powerwalk blev. Haha, den blev längre än jag trodde att den skulle bli. Fast så är det alltid när jag väl har kommit ut. Första gången jag gick powerwalk, någonsin (förutom när man stressar till buss/tåg.) Hamnade på 3,9 kilometer och har räknat ut att det tog ungefär 52 minuter. Känner mig helt galet nöjd och duktig!! En droppe svett passerade nerför pannan. Då blev jag riktigt glad, eftersom det var mitt mål. Att bli svettig innan jag landade på hemmaplan. :) Yeeah!

Hur står det till med er den här tisdagskvällen?

Kommentarer
kaffehörnan säger:

Mysig solnedgång

2014-07-02 | 00:06:58
Bloggadress: http://www.kaffehornan.se
Emma Grann Fotografi säger:

Fina bilder!! :)

2014-07-02 | 00:38:44
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note