Trött som in i gatan

I morse var jag i skolan vid 10, pratade med en lärare angående matematik tentan som jag har failat på två gånger. Kändes som ett väldigt givande samtal. Har inte fullt så stor ångest över tentan längre.

Efter samtalet med läraren mötte jag upp Ida och Jasse för att tentaplugga i biblioteket. Vi har suttit här sedan 11:30 (eller ja, jag och Ida). Självklart har vi tagit några pauser men det anser jag att man behöver. :) Har hunnit leta efter lite kurslitteratur inför kommande kurs. Får se när jag kommer härifrån! Trött som in i gatan är jag. Fast ska hålla ut ett litet tag till.



Såhär kan min pluggmiljö se ut.


Dagens lunch och middag: Grillad kyckling och sallad

Vad har ni för er denna onsdagskväll? ♥ Kram på er!

Kommentarer
Delila säger:

Kyckling & sallad är något av det godaste! Ha en underbar kväll :)

2014-01-15 | 18:29:01
Bloggadress: http://delicate.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note