torsdag och inspiration


we♥it

Hej på er!

Började morgonen med att vakna vid 07:00. Kände mig rätt pigg då faktiskt (tro det eller ej?). Klädde på mig (jag går ju inte naken till skolan), åt frukost och sminkade mig. Därefter var det dags att bege sig till bussen för att dra till mitt allra första seminarium i den nya kursen. Ett mycket givande och lärorikt seminarium, men det blir ju vad man gör det till!

Efter seminariet var det en rätt lång lunchrast som spenderades i skolans matsal med goa klasskompisar tillsammans med sjukt god mat. Kan det bli bättre? Ugnsbakad lax, potatis, någon slags sås och sallad till det var vad jag beställde. Yammi!Så småningom var det slut på lunchrasten och fick lov att återgå till verkligheten. Två föreläsningar väntade innan dagen var slut. Då är man allt bra trött! Men den sista föreläsningen handlade om ämnesdidaktik i förskolan vilket var mycket intressant. Föreläsaren var dessutom duktig och bjöd hela tiden på ett leende samt entusiasm och även olika tonlägen. Det gillar vi starkt!! Blir intressantare att lyssna då. Det värsta som finns är att lyssna på personer som pratar i exakt samma tonläge all the time. It's sooo boring...

Då det väl var dags att packa ihop sitt pick och pack och dra vidare på nya äventyr (Ö&B). Haha, woooooow vilket adventure!! ;D

Det har verkligen hänt saker hela tiden i dag. Så nu ligger jag helt utslagen på sängen och försöker hitta kraft till att lugna ned min kära mage (alltså är det mat-time ni som inte förstod vad jag syftade på). Min mage gnäller nämligen lite. ;)

Hur har er torsdag varit hittills goingar? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note