Strandoutfiten jag bar i somras


 
 
 
Linne och halsband - Lindex ♦ Snapback - MonkiÖrhängen och armband - Ur & Pen ♦ Shorts - Gina Tricot ♦ Ring - Glitter
 
Det här var strandoutfiten jag bar i somras. Åååh, denna dagen minns jag mer än väl. Hade fått två dagars ledighet från jobbet. Då bestämde jag mig för att dra till Göteborg och fira Emmas födelsedag på Almenäsbadet tillsammans med vänner och gött folk! Vädret var fint, det var helt okej varmt. I vattnet brände man sig då man badade (haha, nä skämt åsido men varmt var det i alla fall.) Det blev otroligt mycket fotograferande vilket jag äskar! Släppte även iväg kameran till andra. Då blev det roligare bilder när andra fick chansen också! :D
 
Byter ämne nu. Blir att äta en sen frukost och sedan bege sig iväg och hämta en kurslitteratur som jag har beställt. Därefter sätter jag mig i skolans bibliotek. Ha en sjukt fin torsdag vänner! ♥

Kommentarer
MATILDA säger:

Vad fina bilder :)!

2014-01-23 | 13:34:37
Bloggadress: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note