Min egen singel: Teddybjörnen Fredriksson


Min egen singel "Teddybjörnen Fredriksson". Kan inte bli mer stolt över mig själv!

Ni som har följt den här bloggen (och mina tidigare bloggar för den delen också). Vet nog vid det här laget att jag älskar musik! Därför i 3:an på gymnasiet då vi hade projektarbete bestämde jag mig för att göra en barnskiva. Spelade in massa barnlåtar acapella men endast en av låtarna gjorde jag och studiomannen till något alldeles extra. Det blev "Teddybjörnen Fredriksson" som fick bli min egen singel - med fint komp. Hur kul som helst och blev riktigt nöjd över resultatet!!

Kommentarer
Anonym säger:

sv: ja :) allt bra med dig?

2014-01-21 | 14:10:30
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note