lördagsplaner och inspiration

weheartit / Kollage av mig

Nämen, hallå på er!!

Hur är läget med er? Hoppas bra. Med mig är det i alla fall finfint. Ville tala om för er att det finns en sida som verkligen är beroendeframkallande... (kan ni ge er på en gissning redan nu?) Yes, just precis. Weheartit. Det är en fantastiskt hääärlig sida med massa inspirationsbilder. Vet att det är ett flertal bloggare som använder den här sidan för att fylla sin blogg med inspiration. Jag är inget undantag! Gaaaah, love it. ♥

På tal om andra saker. I dag ska jag ner till stan och möta upp en gammal körkompis för att köpa biljett till nästa veckas Gospelkonsert i Gustaf Adolfs kyrka. Awsome! Sedan ska jag handla en sväng. Borde nog snart gå upp ur sängen rå. ;)

Nåväl, hur ser era lördagsplaner ut? ☆

Kommentarer
Tess säger:

Supersnyggt collage! :) Kram

2014-01-28 | 12:23:16
Bloggadress: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note