Gofika - knytis

Denna veckan har det varit extra mycket fokus på tentaplugget (som ni säkert inte har missat). Därav dålig uppdatering här på bloggen, men så är det när man pluggar på högskola. Finns alltid någonting att göra. Däremot kan man låtsas att frasen "finns alltid någonting att göra" inte existerar. Men då lurar man bara sig själv! Nåväl, i dag was the big day - alltså tentan som bestod av tre härliga delar. Lekteori, matematik och Språk och kultur. Very funny. Eller? Njaa, men det kändes som att det gick helt okej i alla fall!
 
Kände att denna fredag skulle jag hitta på något roligt och spontant så jag knackade på en tjejs dörr (här i huset) som jag har lärt känna och frågade om hon ville ta en fika. Det förslaget nappade hon på fast hon skulle höra av sig efter att hon fixat ett par grejer. Efter en stund kom det ett litet sms! Då packade jag ner lite fika innan jag drog så att vi kunde ha knytis. :)
 
Fanny bjöd på mini Magnumglass och te. Yammi!
 
Fannys söta hund Doris!! (som överöste mig med pussar då jag kom och var hemma hos dem). Those eyes alltså. Haha, riktiga tiggögon!
 
Veronica bjussade på Armondytårta! YEAH. Mycket gott!
 
Det var ett mycket trevligt besök hemma hos en härlig tjej. Vi kommer helt klart styra upp fler gånger då vi ses. Åååh, det är sååå fantastiskt kul att lära känna nya människor! Riktigt skönt att dessutom slippa tänka på skolan (visserligen pratade vi en del om skolan, studenter blir helt hjärntvättade) dock var det på våra egna villkor. ;)
 
Vad kommer jag ha för mig i helgen? Kul att ni frågade (låtsas får man ju i alla fall göra, haha.) Nu till helgen ska jag i stort sett ta det lugnt, sköta vardagssysslor och plugga men även träffa min fina Cecilia! I morgon ska vi ha filmkväll at my place. Det kommer bli supermysigt! Vad ska ni själva hitta på till helgen, goingar?
 
Btw, ska dra ut till köket och laga köttfärssås med spaghetti! See yaa later. :D

Kommentarer
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

Vad mysigt det lät!
Och vilken otroligt söt vovve! :)

Hoppas du får en fin helg! :)
Själv så har jag fotograferingar å sånt å stå i nu i helgen! :)

2014-01-17 | 20:25:19
Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Ronja säger:

Det där såg ju riktigt gott ut och satan vilken söt hund!

2014-01-17 | 23:32:01
Bloggadress: http://rustandstardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note