Finbesök av Cecilia och Lumos

I går kom mina fina på besök, Cecilia och hennes underbart gosiga vovve Lumos. Vi började kvällen med att kolla på filmen "Frozen" (som inte ens har kommit ut på bio ännu) den ni! Den var fantastiskt bra! Såklart snaskade vi på gottigheter medan filmen rullade. Efter filmen tog vi ton. Jag tror inte jag har berättat att jag och Cecilia är från början gamla körkompisar. Vi gick i samma kör under gymnasiet. En rolig tid! :) Nåväl, vi sjöng massa härliga disneylåtar här hemma. Underbart. Har verkligen saknat att sjunga. Jag vet inte... men på sistone har jag inte haft någon lust att sjunga (alltså öva och ta sången på allvar). Det är så mycket runt omkring mig hela tiden. Att jag tappar glöden. Fast ändå vet jag att sången gör att jag slappnar av. Lustigt det där!
 
Lillebrorskolor och skumtomtar. Yeah, Gottit värre!
Mina fina. ♥
Lumos hoppade upp i soffan utan att jag var beredd på det. Myspys! Synd bara att jag har märkt för ett tag sedan att jag troligen är allergisk mot vissa hundar (det har börjat klia i näsan). Det är VERKLIGEN en stor katastrof eftersom jag ALLTID har älskat hundar. Då jag var liten gick/cyklade jag runt i mitt bostadsområde och letade efter hundar, vars ägare jag frågade om jag fick klappa. Var även lill-matte till en Berner Sennen. Åååh, jag börjar faktiskt nästan gråta nu... :( Tänker ringa till vårdcentralen i morgon - boka tid och få en remiss så att jag kan kolla upp om jag är allergisk! Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag inte är det. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note