En strålande torsdag

Först och främst började dagen med att jag klev upp ur sängen strax efter 9. Hoppade då in i duschen, åt frukost och sedan satte jag mig på en kudde och pluggade en stund.

Efter pluggandet diskade jag och röjde lite på golvet innan mamma och Mats kom på besök. Riktigt mysigt att ha dem hos mig! Vi drack kaffe - så småningom åkte jag och mamma iväg för att köpa en ny lampa. Många tappra försök... men varken ICA Eller Coop hade det vi sökte. Däremot hade Ljusexperten det, men dem skulle ha 199 spänn för lampan. Ovärt när jag vet att hyresvärdarna fixar lampan för 100.


Efter ett mysigt besök av mamma och Mats. Pluggade jag ett par minuter, innan jag fann soffläget och kurade ner mig under en filt samt glodde på "Fröken Sverige". Den var riktigt bra! Hade inga höga förväntningar med tanke på att det var samma regissörer som låg bakom "Fucking Åmål" och den tyckte jag inte alls om + att det var en svensk film. Alltid lika kul att bli glatt överraskad! :D


En otroligt fin inredningsdetalj hemma hos mig.



Lagade i ordning tacos (sjungande för full hals i köket) såhär på kvällskvisten. Mysigt och gott var bara förnamnet! Tråkigt bara att man fick spendera middagen själv. Men men, mysigt med tända ljus i alla fall. ♥

Kommentarer
säger:

jag ÄLSKAR ditt bloggnamn!:D

2014-01-11 | 15:30:55
Bloggadress: http://xolizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note