En kreativ fredag i sikte!

Bild från min Instagram @verreperre
 
Planer som skulle blivit av i dag efter skolan fick dessvärre ställas in. Då beslutade jag mig för att faktiskt bara vara hemma - sjunga och nu ska jag snart sätta mig ner och färgglägga en Tarzan-teckning som jag gjort för ett par år sedan, men inte är helt färdig med. Kanske börjar på något nytt efter det. Den som lever får se helt enkelt! Det blir i varje fall en kreativ fredag i sikte!
 
Senare i kväll tänker jag glo på en film, haha... as usual (väldigt ofta i alla fall). Kommer se "En oväntad vänskap" i fredagens ära. Har sett och hört mycket gott om den i sociala medier nämligen! Ska bli spännande och intressant att se om den håller mina förväntningar. :)
 
Vad ska ni hitta på denna fredag?

Kommentarer
Anonym säger:

Här ska slappas....kram ♥♥

Svar: Mysigt ju! :D Kramis ♥ ♥
Veronica

2014-01-24 | 18:20:17
Madeleine Jonsson säger:

Härligt att få vara lite kreativ

2014-01-24 | 21:38:13
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/
ADARAS Blogazine säger:

Den filmen är grym! :D

2014-01-24 | 22:24:45
Bloggadress: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note