Ekat OTROLIGT tomt


En bild från julafton i min naturliga hårfärg.
Hali hallå på er goingar!
Jag är mer än väl medveten om att det har ekat OTROLIGT tomt här ett tag. Av anledningarna att jag inte har känt någon större lust för att blogga och att decembermånad har haft extremt mycket roligt att bjuda på! Både födelsedag och nyår liksom. Kommer bilder och ord så småningom.
I dag har jag tjänat ett par vuxenpoäng. Har pluggat, tvättat, betalat räkningar, städat och diskat. Skulle även handlat men det kommer ju en dag i morgon också som det brukas sägas (skjuter inte alls upp det, nej nej.)
Hoppas att allt är prima ballerina med er! :)

Kommentarer
Saga säger:

Fin blogg! :)

2014-01-04 | 14:28:48
Bloggadress: http://saganilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note