BOY STYLE

Militär-klänning: Finns här ◊ Skinnjackan: Finns härLackade leggins: Finns härKeps: Finns här Halsband: Finns härSkor: Finns härÖrhängen: Finns här
 
Jisses, alltså. Hur ruskigt snygg skulle inte den här outfiten vara?! Just ask. Hade mer än gärna velat klä mig så här. Älskar att använda keps! Det här var datumet: 2013-05-12 då jag fattade tycke för att bära keps. Hehe, snodde min brorsas keps. ;) Inlägget "I'm miss cool!" kan ni läsa. Militär-trenden blev jag dessutom väldigt förtjust i förra våren. Då införskaffade jag mig mitt första militärplagg. Förutom att jag håller båda dessa trender varmt om hjärtat. Går det inte låta bli att fastna för lackade leggins. Såå fantastiskt, otroligt sexigt! (Äger dock inga egna ännu.)
 
Well well. Now I want your opinion about this collage? :D

Kommentarer
ANGELICA - Hälsosamt säger:

Åh, längtar tills det går att använda skinnjacka :D

2014-01-18 | 15:37:07
Bloggadress: http://nattstad.se/healthbyangelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note