Skola och tacosmys

God kväll på er my friends!
 
I morse hade jag ju gruppredovisning som ni vet vid det här laget, om ni har hunnit kika in på bloggen. Den gick bra, dock svamlade jag lite fast det gick bra ändå och kände även att jag kunde en hel del text utantill. Vilket alltid är en fördel! Nåväl, slutade 12 i dag vilket kändes riktigt gött!
 
Då jag kom hem från skolan slängde jag mig i stort sett direkt på sängen och låg där en stund och "blippade" på mobilen. Haha! Inte förrän framåt kvällen satte jag igång att fixa tacos. Det tar ju sin lilla tid när man är allätare...
Den enda grönsaken jag glömde... var gurka! Fast det här räckte och blev över, såklart. ;) Och yees, jag har gett upp för lääänge sedan att få ihop mitt pitabröd. För det är helt omöjligt. Finns alldeles för mycket gott!

Jag pajar trenden att det brukar vara fredag då man står i köket och lagar tacos.
Haha, kan berätta ett roligt exempel för er. I fredags förra veckan (Alla Hjärtans Dag) då jag var och handlade med mamma så fanns det mycket folk vid tacoshörnan (inklusive jag, men jag skulle strejka och ha tacos på torsdag). Tycker att bryta normer är viktigt! Fast det är klart att även jag kan bli påkommen med att ha tacos på fredagar. Höhö!
 
Btw, mitt underbart fantastiskt god doftande vaniljeljus, gör stämningen betydligt mer mysigare en sådan här torsdagskväll.
 
Vad har ni haft för er i dag?

Kommentarer
Anonym säger:

Så mysigt och fint du fixat till det..Kramizz

Svar: Jao, jag blev riktigt nöjd. Kram kram!
Veronica

2014-02-19 | 21:55:44
♫♪ sandra - en musikblogg säger:

gott!

2014-02-20 | 14:24:43
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note