Inspiration och söndag





we♥it

God kväll på er!

I går var det en fantastiskt rolig och lyckad lördagskväll. Först käkade jag och tjejerna + Idas man på Max. Tjötade och hade det allmänt trevligt. Därefter drog vi in på Willys och handlade gottigheter för att sedan ta bussen hem till my crib, haha! Berättar mer så småningom.

I dag vaknade jag i alla fall 11 (skönt med sovmorgon ibland) och en timme efter det var jag, Cecilia och Lumos ute på en go promenad. Riktigt häärligt! Alldeles strax ska jag dessutom med henne och gymma. :) Det är obemannat så jag ska vara lite busig och följa med. ;) Gratis är ju alltid gott! Hehe

Vi hörs snart igen! Hoppas att ni har haft en bra helg. :D Min har verkligen varit superduperbra!

Kommentarer
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

Åh första bilden var ju himla söt! :)

Lät som att du haft en fin helg! :)

2014-02-16 | 23:26:41
Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note