Glad Alla Hjärtans Dag

Glad Alla Hjärtans Dag hörruni!

Hoppas att ni har haft det riktigt bra och umgåtts med eran pojkvän/flickvän. Eller vad ni nu har haft för er. Själv är jag forever alone (nä, det finns ju en för alla, fast min har nog blivit påkörd av en buss or something). Haha! Men trots detta har jag gjort det bästa av situationen. :)

Denna fredag har spenderats med en cykletur ner till stan för att fixa Spotify Premium! Då är man så här glad...
Tummen upp liksom! :D

Därefter flöt dagen på vääldigt bra!
Mor min sköna hämtade mig här hemma och sedan åkte vi iväg och handlade på ICA Maxi tillsammans. Riktigt trevligt! Fjäskade även till mig ett par godsaker... ;) Använde mina valpögon (vet inte om jag har några?) I vilket fall så funkade det ju! Awsome.

Väl hemkommen från affären...

... Lyxade jag till det med en riktig brakmåltid. Kotlett, ris och gräddsås + toppade det med sallad. Nyttig som jag är så drack jag vatten! Har hört att det ska vara bra. Och för att tillvaron skulle kännas extra mysig tände jag ett doftljus som luktar vanilj. Jajjemen! Synd att klaga. Både mysigt och luktar gott! Kan det bli bättre?!
 
Fick ett supergulligt Alla Hjärtans Dag kort av mamma och Mats. Så himla söta vovvar! Dock började det klia i näsan.

Glad, mätt och belåten hittade jag tillslut soffläget...

... "Step brothers" haha, den var minst sagt sjuk. Men rolig! Ni borde se den folks.


Filmtime brukar betyda godsaker att mumsa på...
... Det kan jag inte förneka, att jag mumsade. Hallongrottor och en vaniljbulle fick slinka ner i kistan min. Yammi! Det kittlade döds skönt i kistan som Baloo hade sagt.

Nu är jag riktigt nyfiken. Hur har er Alla Hjärtans Dag varit?

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

Man kan faktiskt älska sina vänner, familj och sig själv, minst lika viktigt som pojk/flickvän :) Kram på dig

2014-02-15 | 10:22:06
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note