Feb. 10, 2014

weheartit / Kollage gjort av mig

Heeej svejs i lingonskogen!! Ingen vidare bra uppdatering. Eller har i och för sig "missat" att blogga en dag. I går gjorde jag i stort sett ingenting mer än hade sjukt ont i magen på grund av att jag är tjej (extrem mensvärk) att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen... Helt ärligt! Inga tabletter hjälpte heller.

I dag har det inte hänt allt för mycket. Bara tagit det lugnt här hemma hos familjen. Tänt en brasa i kaminen. Något jag även borde göra är att sätta näsan i plugget men jag är så sinnessjukt opepp. Får se om jag kan hitta ork under dagen. Peppa mig gärna ifall ni känner fört! :D ♥

Bjussar på underbar inspiration ovan i alla fall!

Önskar er en fantastiskt fin måndag! :) Trots att min är en aning omotiverad. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note