En hyffsat händelserik tisdag


An old picture. But I like this picture! ;)

Dagen har innehållit följande: Skola, suttit ute på balkongen i solen, tvättat och sökt sommarjobb. En hyffsat händelserik tisdag. Fast i morgon ska jag slå på stort! Först VFU från 08:30-15:00 och sedan hem och dela ut CV till den dagliga verksamheten som finns här jag bor. Tänkte därefter att jag antingen ska dra till ICA eller Coop och handla (lutar emot Coop för det är närmast) Senare framåt kvällen ska jag iväg och gymma med Cecilia. Då kommer jag skaffa ett gymkort! Yeah. :D

Nu ska jag nani nana. Sussa gott och dröm sött. ♥ PUSS

Kommentarer
MATILDA säger:

snygg bild

2014-02-26 | 09:24:46
Bloggadress: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note