Tänker lite extra kring hur bra man har det. Är så tacksam över att jag får ha det så fantastiskt bra! ♥


Här är vårt fina och mumsiga julbord. Skinka och grönkål är ett måste på Julafton. Hur gott?

Så här såg min tallrik ut. Jag älskar mat! Mat kan helt klart vara godare än godis. 
Här kör jag en selfie med vår fina julgran och paketen är inte helt fula dem heller. ;) Lycklig tjej!

Visar upp ett av mina paket... en liten söt snögubbe-tomte som man kan hänga upp. Hur söt?

Skumtomtar är gott!

Likaså Aladdins choklad. Fanns dessutom några nya smaker... spännande värre! Det blev en hel del godsaker under gårdagen. Hör faktiskt Julafton till tycker jag! :)

Tack för en riktigt härlig och mysig Julafton! En lugn sådan, men ack så underbar. Det är nu man verkligen tänker lite extra kring hur bra man har det. Är så tacksam över att jag får ha det så fantastiskt bra! ♥

Kommentarer
Anonym säger:

Tack själv...det är viktigt o glädjas över det man har...kram

2014-12-25 | 16:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note