I dag är det ingen vanlig dag... nej, för det är Veronicas födelsedag!



Hejsan mina underbart fina läsare!

I dag är det ingen vanlig dag... nej, för det är Veronicas födelsedag! Hurra hurra :D Haha, jag fyller hela 21 år. Blir stor flicka ju! Ni får gärna slänga iväg ett grattis om ni känner fört! Vore hemskt kul. Men jag tvingar ingen.

I går tittade min och brorsans extra mormor samt gubbe förbi. Mycket trevligt och roligt! Vi träffas alltmer sällan. Brorsan och jag firades i förskott av både dem och mamma och Mats. Kan visa någon dag vad jag fick i present. :) Nu är det snart time att slänga sig i bingen och sova för att orka med morgondagen. Drar till pappsen senare i dag. Brorsan kommer dit i natt. Där väntas det ytterligare frukost (för jag lär ju äta hemma hos mamma innan jag åker) och därefter senare framåt kvällen ska vi gå på Jul på Liseberg. Kommer bli himla mysigt! Kameran får givetvis följa med på detta äventyr. ;)

Btw, klickade hem en present till mig själv... "Bingos fotoskola : proffsfotografens bästa tips". Jag kikade i den på Akademibokhandeln i går och den verkade riktigt bra för att kunna utveckla mitt fotograferande!Väntar nu förväntansfullt. Längtar verkligen tills jag kan hämta den!

Kommentarer
Anonym säger:

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en riktigt suverän dag!

You Rock!!!

2014-12-29 | 21:55:13
Bloggadress: http://klokegard.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note