Ett par bilder från året 2014.


Min och Cecilias första fotografering vid Kransmossen. Blev riktigt nöjd med många av bilderna!


Hur fint var det inte på väggen till damernas toalett inne i Göteborg?


Sommaren vid Almenäs badplats. Då fokus var plugg. Fast det blev även en hel del fotograferande! ;)


Jag ÄLSKAR verkligen Göteborg!


Jag och min fina bästa vän Sanna. Flummiga, busiga och framför allt glada!


Underbara London! Det gäller att finna de små detaljerna också. Tyckte att denna lampa var så otroligt fin - var tvungen att klicka på utlösningsknappen!

Kommentarer
Susanna säger:

Kul idé med lite årsbilder ju :)
Håller med, jättefin lampa - och fin bakgrund med london eye!

2014-12-25 | 21:46:01
Bloggadress: http://suslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note