En händelserik tisdag!


Hej på er finisar!

Hur står det till med er? Hoppas att allt är fint. Jag mår bra, dock rätt segt att jag fick strömavbrott i går och det har ännu inte kommit tillbaka. Så knackade på hos en vän här i huset och fick ladda min mobil för att kunna nås och även ringa till hyresvärden i morgon ifall elen fortfarande "lyser med sin frånvaro".

Förutom som nämnts ovan har jag pluggat, skrivit på ett fördjupningsarbete. Skolan har satt in skrivdagar denna vecka. Har även hunnit tvätta och tidigare i kväll har jag varit på kören, därefter blev det spontant Julmys med några körkompisar och studenter. Då fick jag även sjunga och spela gitarr, jag frågade om jag fick göra det och det gick bra. Det var riktigt roligt att få framföra "In the jungle" eftersom jag har kört den ett x antal gånger innan, fast då endast på VFU, efterfest och hemma.
 
Min tisdag har varit händelserik! Sådana dagar gillar jag! :)
 
Nu är det dags att kila in till min mörka lägenhet (troligen) för att nana och ta tag i plugget om ett par timmar. God natt och sov så gott mina vänner. <3

Kommentarer
MATILDA säger:

snygg outfit! :)

2014-12-10 | 14:06:40
Bloggadress: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note