"Agda på 80 bast ska gå ner så sakteliga... samhället är stressigt nog som det är."

Denna torsdag hade vi hemstudier, vilket betyder att man ska studera hemma. Om jag ska vara helt ärlig så blev det inte särskilt mycket med det. Har bara läst ett par sidor ur "Kirre" som vi ska skriva ett arbete om. Visst kan jag ha ångest över att jag inte uttnyttjade tiden som jag borde. Fast å andra sidan... Gjort är gjort! The show must go on, haha! Kände verkligen ingen inspiration till att göra en större ansträngning än att läsa ur boken. Bättre än ingenting i alla fall.


weheartit
Träningsinspiration på hög nivå. Dock kände jag i går att jag var tvungen att vila ibland. Det är inte bra att bara köra på när kroppen säger ifrån.

På tal om något helt annat... bortsett från hemstudier. Vaknade upp i morse med "go träningsvärk" från CrossCage passet som jag körde i går. Herre jävlar vad jobbigt det var. Instruktören är stenhård och hade dessutom ökat svårighetsgrad till skillnad från förra gången jag var där. Kul på Jul! Jag fick nästan mjölksyra... Riktigt tungt var det, men ack så gött efteråt! Kunde dock knappt gå ner för trappan till omklädningsrummet (eller rättare sagt såg ut som en gammal tant i min gångstil). "Jomen, ni där bakom får lugna er... för nu ska Agda på 80 bast gå ner så sakteliga... samhället är stressigt nog som det är." Precis så kändes det. No joke. I dag har jag därför haft svårt att använda kroppens olika funktioner, till exempel att böja och sätta mig ner. Har känts extra mycket i magen och benen men även rumpan har fått en släng av sleven. ;) Det är inte lätt när det är svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note