Tills jag insåg att jag inte kommer kunna somna om det ska sjungas hela kvällen. Stängde därför igen käften.

God morgon allesammans!

Gårdagen spenderades ett par extra timmar liggandes i sängen, en stund på morgonen. Det var segare än segast att få upp kroppen ur min goa och härliga säng. Kroppen kändes alltför tung... Men slutligen vann jag över sängen. Bohjaaa! "Bohjaaa" betyder typ "yeeah" eller "wohoo" och det är mitt påhittade ord. Stolt. Haha, alltid!

Eftersom jag tog mig upp ur sängen... Åt jag frukost och därefter tog jag cykeln bort till skolan för att hämta en bok som hade kommit in på min reservation. Därefter tog jag cykeln till Borås Centrum och satte mig och ägnade mig åt tentaplugg i några timmar.

En selfie var ju bara tvungen att tas, för att visa att jag varit där. Höh. Utsikten är ändå rätt vacker här. Finns fördelar med Borås också.

Väl hemkommen... Efter mat i magen fick jag så småningom tummen ur och drog till gymmet! Blev ett riktigt gött pass. Ökade vikt på en del maskiner. Kände att jag hade blivit alldeles på tok för bekväm! Not okey.
Haha, i gårkväll la jag mig redan vid 10... hade extrem mensvärk och var trött. Somnade säkerligen inte dock efter flera minuter. Beslutade mig för att försöka "skrämma bort" värken genom att sjunga. Sanningen är: att då skulle jag bli mera avslappnad och kunde i alla fall några sekunder och kanske en minut tänka bort smärtan. Det funkade till en viss del, som sagt. Tills jag insåg att jag inte kommer kunna somna om det ska sjungas hela kvällen. Stängde därför igen käften och somnade efter många om och men.

Den här torsdagen står tvätta och tentaplugg på shemat! Min tvättkorg är snart överfull och har Lektenta nästa vecka. Just do it! Vi får se när vi höres igen. Då ska jag svara på era kommentarer. Puss och kram. ♡

Kommentarer
Charlotta Hägg säger:

Sv: Jag vet faktiskt inte aldrig varit på Starbucks.. Men jag gillar Espresso House, deras muffins är bara sååå goda :D

2014-08-28 | 11:03:14
Bloggadress: http://charlottahagg.blogg.se/
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Gött att du kom upp haha. Själv tänker jag gå i pyjamas hela dagen idag:P

2014-08-28 | 12:43:32
Bloggadress: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note