Tackar gudarna för storkok!

weheartit / Kollage gjort av mig

Jag bjussar på lite härlig höstinspiration den här torsdagen! Sådant som detta ovan inspireras i alla fall jag utav. Långkjol är otroligt fint samt tycker mera och mera om svarta outfits. Kan bli riktigt stilfullt! Dock skulle jag själv ALDRIG kunna gå runt i svart dag ut och dag in. Det är inte Veronica. Men snyggt är det!

I går hade jag förresten omtenta i Matematik. Det gick väl sådär. Men håller både mina tummar och tår för att jag lyckas! Vill bara bli av med den nu. Var liksom 5:e tillfället om jag inte är helt ute och cyklar? Maybe I am. I morse började jag plugga på en annan omtenta, Lek. Har även hunnit slänga in 3 maskiner tvätt. Och nu tänker jag röra mig mot kylen och käka lunch - chiliconcarne som blev över då Jasse stannade på middag. Tackar gudarna för storkok! Efter att jag är mätt och belåten blir det tentaplugg. Jippi! Hipp hipp hurra, vad jag är lycklig!

Vi hörs troligtvis senare! Ta hand om er tills dess finisar!

Kommentarer
Sarah säger:

De verkar så himla jobbigt me tentor :P

2014-08-21 | 14:04:48
Bloggadress: http://CheerSarah.devote.se
V I L M A L A ♔ säger:

SÅ FRÄNA BILDER

2014-08-21 | 20:43:29
Bloggadress: http://vilmala.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note