Roligare att fotografera ute, när min kamera är pimpad this gorgeous! ♥

Synd att jag inte tänkte på att jag inte kan fotografera med kameran om jag sätter på remmen, haha! Aja, det blev i alla fall någorlunda bilder.

Hihi, nu har jag avslöjat vad som gömde sig i mitt paket från Pixelbutiken. Det var en snygg kamerarem som jag vann hos min favoritbloggerska, Ida. Här hittar ni hennes fina och grymma blogg. Så himla roligt att JUST jag vann! :D Nu kommer det bli mycket roligare att fotografera ute, när min kamera är pimpad this gorgeous!

Kommentarer
Cajsa Lindahl säger:

en musikal som heter "the wedding singer". :)

2014-08-20 | 22:46:23
Bloggadress: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note