Knasigaste drömmen på länge. Drömmar kan verkligen kännas verkliga. Det tog en stund innan jag förstod att det bara var en dröm och behövde inte tänka på att boka biljett. Hur knasigt?

 
I morse jag drömde något som jag aldrig drömt förut... Vaknade av att jag tydligen sökt till Idol 2014, fast enligt drömmen var inte tanken att jag skulle göra det. Men på något höger och vänster lyckades jag ändå hamna hos juryn. Trots att jag inte hade sjungit för "fejk" juryn innan. Som det kan gå. Jag gled in på ett bananskal med andra ord. Ingenting var inövat - körde bara olika toner, låga som höga. Haha! Tydligen imponerades Laila för hon gav mig en guldbiljett. Alexander har jag ingen aning om vart han var någonstans. Inte särskilt ledsen för det. Han är alldeles för utseendefixerad och kan vara väldigt dryg. Däremot kom Anders senare, för jag ville så gärna krama honom! Han känns ju som en "liten" nallebjörn. Rund, kramgo och gosig. Minns att min första tanke då Laila räckte fram guldbiljetten var hur jag skulle ha råd att åka till Stockholm. Fast självklart skulle jag dra dit. På ett eller annat sätt. Vilken chans liksom! Andra tanken var oron över att gå upp så sjukt tidigt eftersom man skulle vara på plats redan klockan sju. Vilket jag visste skulle kunna påverka min röst och prestation. Knasigaste drömmen på länge alltså. Drömmar kan verkligen kännas verkliga. Det tog en stund innan jag förstod att det bara var en dröm och behövde inte tänka på att boka biljett. Hur knasigt? Fast det var en rätt rolig dröm ändå.

Har ni någon knasig dröm ni kan berätta om? Vore väldigt kul och intressant att veta. :)

Kommentarer
fashion säger:

Rolig dröm! :)

2014-09-01 | 00:11:06
Bloggadress: http://nattstad.se/fashioninspiration
Anonym säger:

Svar: tack så mycket bästa du! Du ger mig verkligen hopp♥

2014-09-01 | 00:41:47
Bloggadress: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note