Jag är ju som ni säkert har förstått en färgglad person.


we♡it / Kollage gjort av mig

Jag har börjat lägga mig tidigt om kvällarna... Eller i alla fall innan tolvslaget. Vilket inte var något undantag i går. Dock är det här andra gången jag vaknar nu. Vad händer? Jag brukar ju oftast få sova tills det är morgon. Men aja, haha... passade på att leta inspiration till er. Jag är helt besatt av att använda Weheartit.

Första bilden: Sjukt snyggt och stilfullt i svart, samt pricken över ie:t att en tjusig hatt och läppstift bärs upp!

Andra bilden: Fränt och fint med instoppat linne till ett par ljusa jeansshorts. Associarerna (stavning?) gör verkligen hela outfiten. Enkelt men ändå väldigt fräscht och snyggt! Stickad tröja funkar dessutom till allt. Like this a lot!

Tredje bilden: Jag är ju som ni säkert har förstått en färgglad person. Älskar att klä mig i färg! Förvånar er nog därför inte om varför just den här outfiten föll mig i smak lite extra. Först och främst... kjolen är såå snygg och likaså tröjan. Gaah! Kavaj har jag även alltid gillat och hatt tycker jag om (har dock ingen egen). Däremot handskarna skulle nog jag själv hoppat över. Läppstiftet i rött gör dock susen!

Näää, vad sägs som att försöka somna om? Jo tack. Låter som en bra idé! Hoppas jag somnar och får sova tills sju. God natt med er och sussa så gott. ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note