Ett stjärnskott: Joakim Gissberg

Du tror att man kan fly till ett paradis
där solen alltid skiner och det e bara fint


                                                                          

Det är som att jag lever på två olika plan
som om jag vuxit upp som två olika barn



                                                                             

Ta vara på det du har för ingenting kommer tillbaks
Klockan ringer men vi drar och ser vart dagen tar oss
Vi lever
Ja baby vi lever



Alltså, den här låten "Aldrig nöjd" - Joakim Gissberg, som jag upptäckte i dag. Är ju sååå bra! Har lyssnat på den ett x antal gånger redan. En väldigt tänkvärd text och hur go rytm som helst. Min kropp börjar gunga från sida till sida... så fort låten drar igång. Han har även andra bra låtar, hans texter är djupa. Sådant gillar jag! Har fastnat för "Hur fort det kan ändras" och"Så vi lever". Tycker att hans röst är sjukt mysig. Ett stjärnskott: Joakim Gissberg. Gissa om jag vill att han ska vara kvar i musikbranschen?

Kommentarer
Alice säger:

ÅÅhh ''aldrig nöjd'' var hur bra som helst ju?!

2014-08-09 | 21:17:14
Bloggadress: http://www.aliiicejohanssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note