En riktigt bra lördag tillsammans med en fin vän!


Bild från min Instagram @verreperre. Kände att det var dags för två morgonselfies!

God kväll finisar!

Hur är läget med er i kväll? Hoppas allt är fint! Med mig står det bra till. Bara trött... gick upp klockan nio i morse. Kickade igång min lördag med frukost och vardagsbestyr! Innan Ida skulle komma hit. :) Så det har varit full rulle hela dagen, minsann.

Klockan två dök Ida upp som avtalat. Då började vi med maten som skulle ta sex timmar att göra, haha! Efter förberedelserna satte vi oss och spelade kort "Finns i sjön". Kändes väldigt nostalgiskt! Därefter kollade vi på "Grease" och "Draktränaren". Den sist nämnda hade jag inga höga förhoppningar kring, men det visade sig att det skulle motbevisas. Den var faktiskt riktigt bra! Bra handling och budskap.

Så småningom... mätta och belåtna efter maten... blev det ännu mera filmtittande... Filmen "Whatever Works". En annorlunda film, men helt klart på ett positivt sätt. Ett par goa skratt fick man titt som tätt! Underbart :D

Tog inga bilder. Kände inte för det. Så ni får helt enkelt leva utan bilderna som inte blev tagna. I think you'll survive! ;)

Jag har i alla fall haft en riktigt bra lördag tillsammans med en fin vän! Behövdes sannerligen, eftersom morgondagen i stort sett bara bjuder på tentaplugg *hoppar utav glädje*. Tänker därför tänka på refrängen nu och komma upp hyffsat tidigt i morgon. God natt goingar och sov så sött. ♡

Kommentarer
Emma Grann Fotografi säger:

Mysigt det låter! :)

2014-08-31 | 00:10:54
Bloggadress: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
fashion säger:

Hoppas att du har en bra dag! :D

2014-08-31 | 10:13:13
Bloggadress: http://nattstad.se/fashioninspiration

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note