Efter svett och tårar (haha nej, inte tårar, men en hel del svett).

God kväll på er goingar!

Kom hem för ett par timmar sedan från gymmet, har hunnit laga mat och slänga mig i soffan - käka maten. Yammi! Alltså, mat... Det är något speciellt. Kan inte riktigt sätta fingret på det. Gillar det väldigt starkt i alla fall! Undrar vem som egentligen har uppfunnit mat? En smart jävel. Haha, aja. Borde inte fundera över detta i just det här inlägget. Kvällens träning ska ju vara i fokus, mina vänner!

Men först... maten efter träningen...

Det behöver inte alltid vara något märkvärdigt... stekte köttfärs och slängde på lite grönsaker samt en klick gräddfil. Wooila!

Nu återgår vi till träningen... Yes sir!

Untitled
Untitledhttp://mehrlieben.blogspot.de/ | via Tumblr
Bjussar på go träningsinspiration från weheartit!


Startade gympasset på crosstrainern i 15 minuter med ett intervallprogram. Fy galet vad jobbigt det var! Trodde jag skulle avlida. Tur att Queen - The Show Must Go On befann sig i min Spotifylista
"TRAIN FOR YOUR LIFE".
Vem har lagt in den låten tro? Måste vara en mycket förståndig person. ;) Annars vet jag ärligt talat inte om jag hade klarat mig igenom det. Det hade i alla fall varit ännu trögare. Efter svett och tårar (haha nej, inte tårar men en hel del svett). Tog jag mina 4kg:s hantlar och gick bort till bänkpressen och gjorde min vanliga bicepsövning. Börjar orka mera nu, vilket är riktigt roligt! Nästa gång ska jag öka från 10x3 repetioner till 10x4 bara för att utmana kroppen lite extra! Så småningom blir det även att öka vikt. Well well, därefter såg jag till att min mage fick jobba. Jag tror inte alltid att det kan vara jätteintressant för er att läsa om hela mitt gympass. Någonting som jag i alla fall har dragit igång är att kämpa och få tjocka rep i gungning. Kan tänka mig att många underskattar denna övning. Don't do that. "Jamen, hallå det är ju bara rep?" Yes, det stämmer. Repen är dock helt sinnesjukt jobbiga om man verkligen tar i för kung och fosterland! Mitt pass landade på en timme. Inte illa pinkat och det kändes sannerligen i armarna, haha! Otroligt konstigt... Förstår inte hur det kan komma sig? Thihi.

Psssst... jag korar vinnaren/vinnarna av Veckans blogg på söndag. Så passa på att anmäla er! Det gör ni lättast HÄR. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note