Då kan till och med jag sitta still.




Snygg solbränna man har... Hahah. Det ska väl synas att man har solat? ;)

God morgon på er, gullegrisar!

Haha, har typ precis vaknat. Kom inte hem förrän typ halv 4 i natt. Det var ju utgång på Harrys i går med Michaela. Vilken sjukt jävla rolig kväll vi hade! Jag dansade inte lika mycket som jag brukar när jag är ute. Satt mest och snackade med gött folk! I vanliga fall brukar jag bli extreemt rastlös efter ett tag om jag bara sitter. Men det var väldigt intressanta ämnen jag och en kille diskuterade. Tummen upp! Då kan till och med jag sitta still. Fast drog med mig killen på dansgolvet (eller artig som jag är så frågade jag, givetvis) för att det var en go låt - Du är så yeah yeah wow wow. Efter det spelades massa gamla goingar... Gå och fiska, Living on a prayer och en del andra som man kunde innan krogen stängde. Så fantastiskt roligt! Och ja, jag var nästan helt nykter. Behöver inte vara full för att ha roligt och kunna dansa!!

Hur var er fredagskväll? Vad hade ni för er? :)

Kommentarer
V I L M A L A ♔ säger:

ja, det syns att du solat ;)

2014-08-02 | 13:35:02
Bloggadress: http://vilmala.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note