Bilder som förmodligen många bloggare skulle spara i sitt arkiv. Publicerar hon offentligt.

The day has come... Medan jag sitter in the sofa och mölar i mig Tortilla Chips (nä, inte mölar... för då skulle det bli jäkligt smuligt på tangentbordet). Äter lite smått? Njaaa... det är inte heller något passande ord. Jaja, WHAT EVER. Spotify ligger även på i bakgrunden. Måste få härlig matro. Viktig information, fram med ert anteckningsblock. Nu... ska jag ju kora den lyckliga vinnaren av Veckans blogg! Spännande värre! Det blev ingen mindre (hehe, hon är ju faktiskt bara 1,61 cm) än VILMA. Och vet att hon inte kommer ta i alla upp för min lilla parantes, för bruden har humor! ;D Hon är verkligen störtskön!

Min motivering till varför just denna brud blev vinnaren... Kommer här:

 
Först och främst, nämnde i tävlingsreglerna att om man följer min blogg ökar vinstchansen. It was no joke, folks! Det är den första anledningen. Förutom det så sticker hennes blogg ut ifrån mängden, hon bjuder väldigt mycket på sig själv! Sådana bilder som förmodligen många bloggare endast skulle spara i sitt arkiv. Publicerar hon offentligt. I think she's awsome! :D Riktigt bra kvalite på sina bilder har hon dessutom. Tänkvärda texter "ploppar" även upp titt som tätt. Som ni nog redan har förstått gillar jag hennes blogg starkt! Ni borde själva bilda er en uppfattning. Besök hennes blogg HÄR eller klicka på bilden OVAN.

Ni som inte vann this time, häng inte läpp för det. Kommer dyka upp flera chanser! :)

KÄRLEK.

Kommentarer
V I L M A L A ♔ säger:

HAHA tack så mycket för den beskrivningen helt underbar är du ! puss

2014-08-31 | 21:35:05
Bloggadress: http://vilmala.blo.gg/
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams säger:

Älskar hennes blogg! :D

2014-09-01 | 18:23:37
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note