Vilken fantastiskt bra söndag!


Jag tycker ofta söndagar har en förmåga att bli väldigt sega. Inte alltid, men ibland. Fast den här söndagen har varit allt annat än seg. Gick upp strax efter 08:00 i morse och drog då igång med musik! Därefter slängde jag in en maskin tvätt. Sedan satte jag mig ute på balkongen i den härliga solen och åt frukost - pluggade. Jag har sagt det förut men säger det igen. Vilket sjukt underbart väder!! Helt ljuvligt. Får sådan energi att ta tag i mitt skolarbete och hitta på saker. Som ni vet var jag även i parken och njöt av frisk luft, solen och fina blommor. Cecilia kom dessutom förbi en sväng och hälsade. Trevligt värre!

Körde ett gött gympass efter besöket i parken. För någon vecka sedan började jag göra 10×3 repetioner på varje maskin samt 10 minuter på crosstrainern både före och efter. Hur skönt som helst! Cyklade sedan hem. Jag kan ju tala om för er att mina ben i stort sett kändes som sirap (alltså väldigt sega) i backarna. Förutom allt det här. Har jag tecknat ute på balkongen och träffade då en trevlig tjej som är nyinflyttad här i huset. Vi bytte nummer med varandra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note