Valborgsoutfit

Hejsan på er allesammans!
Klänning - fått av en vän / Snapback - minns inte / Örhängen - födelsedagspresent / Ringar - Guldfynd och Glitter / Kofta och jacka - Gina Tricot / Byxor och blus - Monki / Halsband - H&M
 
Jag kände för att välja kläder till Valborg som kändes extra orginellt och hittade då denna fluffiga klänning (fast det ser ut som en kjol) eftersom nederdelen är det enda man ser. Må hända att byxor inte är det snyggaste till varken klänning eller kjol, men det här blev ju ändå rätt ballt! Särskilt när jag dessutom har matchat byxor med snapback. I'm miss cool. 👌
 
Just nu ligger jag på golvet och skriver det här inlägget (intresseklubben antecknar, I knoooooow). Snart på G till skolan för att ha mentorsträff från 14:30-16:00. Efter det blir jag hämtad av Ida och hennes man. Då beger vi oss mot nya äventyr... Nämligen till Götet.
 
Hoppas att ni får en sjukt grym Valborg! För det ska sannerligen jag ha, med gött folk och roliga bravader! :D Pussis och kramis

Kommentarer
MADDISENJ.SE säger:

Sötnos! Hoppas du får en riktigt rolig valborg!

2014-04-30 | 19:01:00
Bloggadress: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note