Happy birthday to me...

... Alltså jag fyller inte år eller något. Det dröjer ett tag till. Utan säger grattis till mig själv att jag börjar få struktur över mitt skolarbete som ska lämnas in på fredag. Så nu tänker jag skriva en inköpslista och sedan dra iväg till Coop och handla inför Valborg som är i morgon. Då blir det att kolla på Cortegen, grilla i Slottskogen och sedan avsluta kvällen med party! Woop woop! Jag längtar.


Såhär glad är jag nu... 🎵 If you happy and you know it clap your hands🎵

Vad har ni för planer inför Valborg? Let me know! 👊

Kommentarer
Johanna säger:

Vad skönt att du börjar få struktur på skolarbetet!

2014-04-29 | 21:43:50
Bloggadress: http://jjohannas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note