Veronica älskar militär-trenden


weheartit

Ni som har läst min blogg vet att jag är en aning svag för militär-trenden. I våras fann jag en helt underbart snygg militärjacka på Gina Tricots REA för endast 199, 50. Kunde inte bli lyckligare! Och med handen på hjärtat. Jag har sannerligen nästintill bott i den. Min lilla älskling! Gjorde ett stiligt kollage bara för att jag blivit såå förtjust i trenden. Den här frågan har jag ställt förut. Men det kan ju hända att jag fått nya läsare eller att mina gamla läsare har missat det på något konstigt höger och vänster. Vad vet jag?! Well, Vad tycker ni om militär-trenden? :)

Kommentarer
Rosanna säger:

Snyggt!:D

2013-09-29 | 17:02:01
Bloggadress: http://rosyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note