Söndagsfilmer

Min söndag har i stort sett endast bestått av filmtittande. Förutom att jag har frostat av frysen! Det är det enda vettiga jag har gjort i dag.



The Ugly Truth: Den här filmen gillar jag starkt. Älskar särskillt när det är någon kille som hjälper tjejen och i själva fallet vill ha henne för sig själv, he falls in love. Heigl Katherine är en fantastiskt bra skådespelare. Själva handlingen är extremt komisk också. Man får sig ett par goda skratt lite här och var, och det är dessutom en sådan film där du skäms för Abby.



Never Say Never:
Jag har faktiskt länge pratat om att jag ville se just den här filmen men det har aldrig blivit av, förrän nu. Men jag blev rättbesviken, tyckte inte den var så bra som jag hade trott att den skulle vara. Visst var det intressant och roligt att följa med in i Justins liv från barnsben och hur han har kämpat sig dit där han är idag. Fast tyckte inte det var någon särskild handling. Nåväl, han känns som en otroligt fin kille i alla fall. Båda fötterna på jorden så att säga. Trots att han är så känd, visar han ödmjukhet. Var fint att se hur mycket han verkligen älskar sina fans. Vore konstigt om han inte gjorde det med tanke på att det är dem som hjälpt honom att nå sin dröm!



Ego: Den här filmen älskar jag verkligen! Första gången jag såg den var på stora filmduken, alltså på bio. Och jag tyckte den var såå himla bra. Komisk men ändå så känslig då Sebbe plötsligt en kväll möter en svår situation - han blir blind. Efter det förändras allting. Känns som att filmen vill visa på att kärleken inte har något utseende utan att man faller för personligheten i slutändan.

Kommentarer
Pouline Gernes säger:

sv: åh tack så mycket!! love xx

2013-09-23 | 01:29:26
Bloggadress: http://poulines.blogg.se/
Maolion säger:

Sv: Hahah okej, vad gött att bah slappa^^

2013-09-23 | 09:31:19
Bloggadress: http://maolions.blogg.se/
anna säger:

åh tackar :D!

va härligt jo min helg har varit jätte bra :)

haha men va bra :)

2013-09-23 | 13:00:20
Bloggadress: http://annamarialarssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note