Smyckesförvaring - Ordning och reda


Jag har länge funderat på att lägga vantarna på en sådan här, den kan beställas från Uffessakerochting.Det känns så himla praktiskt att kunna förvara sina smycken på just det här sättet och särskilt att allt finns på samma ställe (inne i garderoben) och på denna galge. Du har koll på vad du har, vilket jag absolut inte har nu. Just nu ligger de bara huller om buller i en enda stor röra... Snart får jag komma till skott och beställa hem denna (svarta) så att jag kan få ordning och reda! Nu blev ni väl förvånade? Tänker nog varför köper hon inte den rosa. Jo, det ska jag tala om för er. Jag har mest färgrika kläder och då skulle det bli svårt att skymta den rosa.

Vad anser ni om denna smyckesförvaring? Lämna gärna ett litet spår efter er innan ni går. :)

Kommentarer
anna säger:

ja verkligen :) ja ja fick tag på vita tapeter med typ ljus gråa eller skimriga sträck (dom syns bara i vissa vinklar)

2013-09-18 | 19:20:55
Bloggadress: http://annamarialarssson.blogg.se
Carina säger:

Visst e den fin m kanske borde vänta du behöver pengarna till annat just nu.Puss kram

Svar: Jao, du har rätt mor min sköna! Kanske kommer behöva köpa kurslitteratur, så jag får helt enkelt vänta tills vidare. Pussis och kramis
Veronica Pettersson

2013-09-18 | 23:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note