Rösta på mig - Allums Modelljakt 2013


Som rubriken lyder! Rösta gärna på mig till Allums Modelljakt. Skulle verkligen bli hur glad som helst om just DU ville göra det. Varför jag anmälde mig till den här tävlingen? Jag tänkte att jag ville göra något annorlunda. Man lever trots allt bara en gång, vill därför testa på saker medan jag är ung och frisk!

Vinnarna får en fotosession med proffsfotograf, reportage i Allum Magasinet, modekläder och accessoarer från Allum och inte minst gå modell under vår modevisning 28 september.

Här har ni länken ifall DU skulle vilja göra lilla mig glad och rösta! :) Som ni kan se ovan... har jag än så länge 8 röster. Din röst kan såklart öka det antalet! Hihi (a)

Tävlingen pågår till 22 september. Så kom igen nu!

                                                                                                                                                                 

Btw, nu ska jag gå ner till restaurangen som finns här (där jag bor) och äta lunch. Vi hörs senare!

Kommentarer
Linda säger:

bra själv då?:)

2013-09-10 | 13:23:58
Bloggadress: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note