Plugg i fredagens ära


Tjosan svejsan otursdagen!

Eller det brukar ju så "vackert" kallas så i alla fall, eftersom det är den 13:onde idag. Men min dag har varit riktigt bra. Inga olyckor eller liknande har inträffat. Haha, fast man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken! I knoow. Då viskade jag la i stället... ;)

Nåväl, i dag har det varit en extremt intensiv dag. Började morgonen med en föreläsning och därefter blev det ytterligare två föreläsningar. Så ni må tro att jag var rätt slutkörd när jag kom innanför dörren... Därför beslutade jag mig kort och gott för att ta en powernap. Efter uppvaknandet drog jag igång och lagade köttbullar med makaroner. Yammi.




Sitter nu här ute på balkongen med underbara Oscar Linnros i lurarna samtidigt som jag fortsätter mitt läsande av engelskartikeln, men ska snart byta och i stället skumläsa ur "Glasfåglar i molnen" - Om temarbete och dokumentation ur en praktikers perspektiv. Med andra ord mycket plugg ägnas tid åt denna fredag. Eftersom jag kommer vara borta hela helgen. Gaaah, jag ska på KÖRHELG. Jag är överlycklig!! :D ♥ Thihihihi

Hur ser er helg ut goingar? Något roligt planerat? :) Pussis och kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note