I'm feeling good!



Min solistauditon för kören gick riktigt bra. Hoppas innerligt att jag får solot till "Så länge jag lever" det hade varit extremt roligt men jag har inget säkert kort eftersom det finns andra som också är duktiga! Håller självklart både mina tummar och tår för att jag blir den lyckliga!

Nu kan jag i alla fall sova gott i natt, fyllas av stolthet att jag gjorde väldigt bra ifrån mig på min solistauditon trots min förkylning (som tack och lov snart är borta). Välkomnar John Blund denna natt. Det kommer en ny dag i morgon. Har två föreläsningar då.

Sov så gott goingar! :) ♥ Vi hörs troligen i morgon! Pussis och kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note