Girls just wanna have fun

Morgonen i går började med att jag åt frukost, pratade med Emma och Jasse i telefon om hur vi skulle lägga upp dagen. Sedan läste jag lite av en engelskartikel som läraren kommer utgå efter till vårt utkast/ seminarum nästa vecka. Därefter gjorde jag i ordning lunch som i det här fallet blev... Grillad korv och pommes frites innan jag åkte till Emma och Jasse, där jag även träffade Ida.


Jag och tjejerna var i en Secondhand butik och då hittade min vän Ida sin efterlängtade fez som jag självfallet var tvungen att prova. ;) Halsbandet jag har på mig är fyndat av mig själv.


Vi hade beslutat att äta midag på Max. Emma och Jasse hade nämligen erbjudanden där. Jag beställde en Grand Deluxe New York Pepper. Den var helt galet god och sjukt mättande! Har ni testat den någon gång?


Efter vår utsökta middag handlade vi lite på Willys (dock inte majsburken som jag håller i, haha!) Men ah.


Efter middagen när vi väl var hemkomna igen. Satte vi oss och kollade på "Bridget Jones Diary". Riktigt mysigt och den filmen är sjukt underbar!


Jasse är riktigt duktig på att göra flätor, eller rättare sagt frisyrer över huvud taget.




Kvällen slutade med att jag övernattade och morgonen därpå var det bara jag och Jasse hemma. Vi tog sällskap till skolan och därefter skiljdes vi åt var sitt håll. Jag drog på min föreläsning/workshop och hon gick på sin workshop.


Köpte det här blocket i går, totally love it! It's pink. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note