Gårdagens och dagens bravader

I går började jag morgonen med en otroligt intressant och rolig workshop: Kreativt som verktyg borta på Drivhuset (Navet) här i Borås. Vi fick göra annorlunda men bra övningar som t.ex. att skriva samt säga saker vi tycker/älskar att göra och vilka talanger vi besitter.


Under pausen som föreläsaren gav oss efter en stund, passade jag och ett gäng klasskompisar på att besöka cafét vid Simons Land och köpa något som fick energin att hålla sig i schack. För min del blev det en Chai Latte och en Silviakaka. Mums säger jag bara!!


Väl hemkommen satte jag igång med pluggandet... Med en underbart god banan-och kiwismoothie i handen! Yammi (a)

I dag har jag haft ett seminarium om "Lektorier" fick lite inspiration till hur jag ska försätta mitt paper så det blir plugg efter att jag har tagit en go powernap.

Dagens middag: Bacon med gullök, keso och sallad samt ris.


I kväll ska jag på solistauditon för min kör. Det är övning innan dess men min röst är inte helt fit for fight (har åkt på en förkylning) så väljer att koncentrera mig på mitt solo i stället. Vill ju göra så bra ifrån mig som möjligt! :)

Hoppas att ni allesammans mår bra denna onsdag. Är väl medveten om att bloggen har fått lida på sistone (ligger även efter med kommentarer) men så är det när man pluggar då är det främst det som står i fokus.

Btw, uppdatering om min körhelg kommer när jag får lust, likaså min Stockholmsresa som jag gjorde i somras. ;D

Pussis och kramis!

Kommentarer
Emma säger:

Åååh vad gott med kiwi i smoothien! Är superallergisk men det är lika gott ändå ;D

Härlig blogg du har!

2013-09-22 | 00:41:00
Bloggadress: http://fames.se/emmalindblom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note