Pluggmys

Plugga är inte alltid något som lockar (jag menar man gör inte direkt glädjeskutt och tänker TJOHO). Många av er håller säkert med mig. Men då får man i stället göra det bästa av situationen. Här ovan har jag som ni kan se, skapat en mysig pluggmiljö. Doft- och värmeljus gör att det ger extra värme och det är samtidigt väldigt mysigt! Jag älskar sådant här, det kändes dessutom mer behagligt och roligt att plugga. ♥


~~Äta bör man, annars dör man, men ändå dör man. ~~
Denna nya start på veckan fick bjuda på Coop Forums Gästgivarpytt med sallad (Vitlöksdressing fick även pryda salladen) och saltgurka till. Det var mumsigt! I bland orkar man bara inte göra något avancerat. I dag var en sådan dag.

Nu spelas lugn och härlig musik här i lägenheten. Just nu: Oh Lauras Release Me. Den har jag hört ett antal gånger om man säger så. Helt galet fantastiskt fin!! Hittade knappt några ord...Tycker ni också om den låten med bandet?

Btw, ni har väl inte missat min Instagramtävling? Anmäler dig gör du här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note