Plugg och musik under resan

Shit. Min morgon har varit en aning stressig. Då jag la mig i går ställde jag alarmet på 06:45, men tydligen hade jag råkat stänga av det på något konstigt höger och vänster. Gaaah. Vaknade därför först upp 09:30 - fort ta fram frukost (vilket resulterade till en enda jävla knäckemacka). men jag tog med mig frukt!




Eftersom jag i dag har hemstudier och passar i stället på att träffa brorsan som nu är hos vår pappa så får man ju vara lite duktig på sin resa. Sitter och läser ur kurslitteraturen: "Musik och språk - ett vidgat perspektiv på barns språkutveckling och lärande" samtidigt som Enda För Mig spelas i lurarna. Jag ÄLSKAR ju verkligen musik så denna boken tycker jag om! Är dock bara trött... Ska snart ta och välkomna John Blund. Längtar! Hihi

Hoppas ni får en superduper go måndag! Ha det bäst. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note