Planen sprack i tusen bitar

Hellu på er finisar!

Har ni någon gång varit med om att det ni har planerat inte har blivit som ni tänkt er? Det är jag säkerligen inte ensam om. Tror det har inträffat varenda människa på denna planet.

I går var en sådan dag för mig. Jag skulle gymmat med Cecilia. Båda var verkligen sjukt taggade! Så får vi svaret att man måste köpa ett gymkort innan man kan träna. Om man inte har Ica-student vilket jag själv har tagit reda på. Då får man nämligen första tillfället en gyminstruktör och därefter har du kvar 4-5 gånger att träna.

Vilket jävla kapitalistland vi lever i. Jag har inte råd att slänga ut massa pengar på ett gymkort och att det sedan visar sig att jag inte tänker fortsätta. Jag är inte gjord av pengar och mig vetiligt växer inte dem heller på träd. Planen sprack i tusen bitar. Har dock tagit chansen att skicka iväg en intresseanmälan. Undrar bara när de hör av sig! Nåväl, den som lever får se.




Laddade upp inför gymmet... Först åt jag omelett och sallad. Därefter drack jag banan med mjölk som pricken över iet. Mumma!!


Träningsväskan packad och klar.

Synd bara att det inte blev någon träning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note