OBEY IS FOR COOL GIRLS


Hoddtröja: Torget ♦ Byxor: H&M ♦ Armband: Ur & Penn och fått av mormor samt Glitter ♦ Ringar: Av eget bruk, Glitter och Guldfynd ♦ Obey snapback: Borås marknad ♦ Halsband: Av eget bruk ♦ Adidas skor: Lånar av mamma (fast det känns som att jag har fått dem)

Det här var outfiten som tidigare denna söndagseftermiddag fick ta mig och mina ben och bege oss till Coop Forum, för att först och främst handla ingredienser till en soppa som jag skulle tillaga i dag. Men ni vet ju hur det kan vara då man är och handlar - hoppsan det MÅSTE vi änna ha! Plötsligt hittar man massa andra varor som är bra att ha. Fast trots en del av dessa behov blev endast en av mina tygkassar fyllda. Awsome! Annars blir det såå tungt.... I'm weak. Buhuu.

Nu vet ni vad jag har haft för mig. Sitter nu i soffan och bara softar med en mumsig fruktsallad och choklad på intill mig. Inte så pjåkigt om jag får säga det heelt själv!

Hoppas ni allesammans mår riktigt bra. Jag mår i alla fall finfint, har bara lite ont i ryggen. Får knata mig bort till simhallen och även gymmet nästa vecka! :)

Kommentarer
Carina säger:

Låter som en trivsam dag!! **ler*

Svar: Jodå, den har varit bra (:
Veronica

2013-10-13 | 22:11:24
Madeleine Jonsson säger:

tack tjejen, är sjukt kär i mina nya boots :D

2013-10-14 | 20:29:31
Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/
Anonym säger:

Vad hette den filmen som du skrev om i din gamla blogg för jätte länge sen men du skrev aldrig namnet på själva filmen? Den va verklighetsbaserad om en tjej som hette Liz, tacksam för svar!

Svar: Oj, det här var en sjukt svår fråga... Först och främst vilken av mina gamla bloggar. Jag har ju nämligen haft två. Så, menar du "sångbrudenhjärtarosa" eller "veroniicapettersson"? Dock kommer jag inte kunna ge dig något svar. För jag har inte den blekaste aning. Tyvärr!
Veronica

2013-10-17 | 12:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note