Not everything can go your way


Bilden är från min Instagram @verreperre

Today was a happy day. Men nu har den ändrats från att vara en bra dag till en mindre lyckad dag. Skulle simmat med Ida men insåg snart att jag bara hade en lins hemma (eller hade två av samma) men det funkar ju inte. Bläää... *sad face*

Ändrade planer: Kommer äta lunch med Ida och några vänner (vet ännu inte vilka vi blir) men jag har mina aningar...


Bilden är tagen då jag och Sanna var i Skåne för 3:e gången (I think?)

Trots oturen i dag får jag även se fram emot kvällen då jag ska på min gamla körs konsert (yes ni läste rätt: min gamla körs konsert). Jag slutade nämligen där för några dagar sedan. Kände inte att det var mitt forum. Tyckte inte om att sjunga låtarna tillslut. Ibland får man ställa sig frågor här i livet och sedan svara på dem samt ta beslut kring svaren, vilket jag gjorde. Nåväl, ska försöka hitta en ny kör! :D

Hur är läget med er denna söndag? Några roliga planer inför dagen/kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Pink Blinking Music Note